"M-am intors din India si am avut o intalnire cu ministrul Turismului din India. Sigur ca ma intorc foarte motivata sa vedem ce putem face sa atragem turisti din India, din China, din Japonia, pentru ca, iata, 50 de milioane de indieni pleaca in Europa pentru turism in fiecare an. Intrebarea este cati vin in Romania? Aici trebuie sa mergem si spre alte tari. Spre Rusia, spre Japonia, spre China, acolo unde sunt oameni cu bani si care vor veni sa vada lucrurile specifice", a spus ministrul Turismului si IMM-urilor, dupa o conferinta de presa.

Oficialul a aratat ca tinta ministerului este promovarea turismului balnear, cultural, dar si a produselor specifice locale.

"De asemenea, vrem sa promovam turismul cultural, am incheiat cu Ministrul Culturii un parteneriat. Aici putem sa atragem turisti daca facem un circuit al castelelor, al cetatilor, lucruri care se gasesc doar in Romania. Vrem sa reluam drumul vinului pentru ca putem sa promovam Romania si prin produsele specifice", a afirmat Maria Grapini, potrivit Mediafax.

Ministrul Turismului a adaugat ca fiecare componenta va fi promovata sub un brand sectorial, dar tot sub umbrela brandului turistic actual.