"In contextul in care evolutiile in offline sunt extrem de mici sau chiar negative, mediul online ofera toate ingredientele pentru ca agentiile de turism sa isi creasca vanzarile: solutii integrate cu sistemele lor interne de rezervari, posibilitati multiple de parteneriate si promotii, canale de comunicare mai eficiente si, mai ales, rapiditate in procesul de vanzare si incasare. In consecinta, vedem cresteri constante de la un trimestru la altul, atat in volumul pietei, cat si in numarul jucatorilor care isi dezvolta canalul online", a declarat intr-un comunicat Cristi Herghelegiu, country manager PayU in Romania, scrie Mediafax.

Valoarea medie a operatiunilor a urcat cu 18%, dar in cazul promotiilor valoarea tranzactiilor poate creste chiar si cu 100%, potrivit comunicatului.

PayU Romania face parte din PayU Group, detinut de Naspers Ltd, un grup media multinational, cu operatiuni in domeniile media, Internet si eCommerce.

Citeste si:

Te pregatesti de vacanta? Topul celor mai vizitate orase din lume GALERIE FOTO