• 1 EUR Euro RON
  • 1 USD USD RON
  • 1 GBP GBP RON
  • 1 CHF CHF RON
Filmul The Interview a adus Sony Pictures incasari de 15 mil. dolari doar din vanzari online, in primele 3 zile de la lansare

Filmul "The Interview" a adus Sony Pictures incasari de 15 mil. dolari doar din vanzari online, in primele 3 zile de la lansare

"The Interview", controversata comedie in care personajele interpretate de James Franco si Seth Rogen participa la un complot fictiv ce vizeaza asasinarea liderului nord-coreean Kim Jong-un, a adus studiourilor Sony incasari de 15 milioane de dolari in primele trei zile dupa lansarea sa pe internet.

Lansat si intr-un numar redus de cinematografe, acelasi film a vandut bilete in valoare de 2,8 milioane de dolari, informeaza contactmusic, "The Interview" fiind, de asemenea, filmul cu cele mai multe descarcari online din istoria Sony Pictures.
 
Initial, studiourile Sony au anuntat ca, din motive de securitate, au anulat lansarea acestui film in cinematografe, din cauza amenintarilor formulate de un grup de pirati cibernetici, intitulat Guardians of Peace. Aceiasi pirati cibernetici, despre care FBI afirma ca ar proveni din Corea de Nord, au organizat in luna noiembrie cel mai mare atac informatic din istoria studiourilor Sony, extragand din reteaua de calculatoare a acestuia - si publicand apoi pe internet - numeroase date private, precum proiecte de scenarii, documente private, e-mailuri si contracte care includeau onorariile si salariile actorilor de la Hollywood.
 
Potrivit BBC, grupul Sony a anuntat ca filmul "The Interview" este disponibil pe internet in Statele Unite ale Americii si Canada, prin intermediul a doua servicii detinute de Google - YouTube si Google Play -, consolei Xbox Video a grupului Microsoft, magazinului online iTunes al grupului Apple, dar si pe site-ul grupului Sony, unde versiuni HD ale filmului pot fi inchiriate pentru 48 de ore contra sumei de 5.99 dolari sau pot fi cumparate cu 14,99 dolari.
 
Astfel, "The Interview" a adus studiourilor Sony incasari de 15 milioane de dolari in primele trei zile de vanzari online.
 
Daca acest film, produs cu un buget de 44 milioane de dolari, ar fi fost lansat in regim normal in reteaua de cinematografe nord-americane, ar fi putut sa genereze incasari de 20 milioane de dolari in primul sau weekend de proiectii, afirma specialistii de la site-ul boxofficemojo.com, citati de Reuters.

30 decembrie 2014 07:25
Modifică setările cookies