Potrivit Kantar Media, la nivelul publicului national, Pro TV a obtinut vineri seara in intervalul orar 20.30 - 23.17 o cota de piata record de 52,4% si un rating de 28,6 puncte, de peste opt ori mai mult decat ocupanta celui de-al doilea loc in topul audientelor, Antena 1, cu 3,4 puncte de rating si 6,3% share.

Mai mult, a doua editie "Romanii au talent" din acest sezon a egalat recordul stabilit anul trecut de 57% cota de piata pe segmentul publicului comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, iar Pro TV a inregistrat un rating mediu de 27,1 puncte, de sapte ori mai mult decat urmatoarea clasata, Antena 1, cu 4,2 puncte de rating si 8,9% cota de piata.

La nivelul publicului din mediul urban, Pro TV a reusit sa obtina o medie de rating de 26,1 puncte si 48,8% cota de piata, urmat de Antena 1, cu 3,8 puncte de rating si 7,1% cota de piata.

Din acest an, publicul din fata micilor ecrane va avea parte de o experienta totala marca "Romanii au talent": se va bucura atat de spectacolul de pe scena, cat si de ceea ce se petrece in culise. Telespectatorii vor putea urmari ce fac juriul si prezentatorii in pauzele dintre show-uri, ce au facut pe drum, in deplasari si in timpul liber, precum si discutiile spumoase dintre acestia.

Mai mult decat atat, din sezonul acesta, concurentii care vor reusi sa ii lase fara cuvinte inca din etapa preselectiilor pe Andra, Andi Moisescu si Mihai Petre au sansa sa intre direct in semifinale. Juriul le va acorda celor mai buni "biletul verde", care ii va trimite in penultima faza a concursului.

Marele premiu al concursului este in valoare de 120.000 de euro, iar premiul pentru originalitate de 10.000 de euro.