Aceste concedieri vor afecta cel putin 40 de posturi, a precizat, marti, o sursa citata de AFP.

Agentia de presa Bloomberg are 2.000 de angajati, carora li se adauga alti 400 din serviciile sale de televiziune.

"Trebuie sa avem curajul sa spunem «Nu» in anumite domenii de acoperire mediatica, pentru a fi suficient de puternici in domeniile pe care vrem sa le stapanim", a declarat Matthew Winkler, redactorul-sef al Bloomberg news, intr-un e-mail trimis, luni, tuturor angajatilor.

El a spus ca agentia Bloomberg, specializata in informatii economice si financiare, "isi va reduce acoperirea mediatica in domeniul artelor", "isi va concentra acoperirea mediatica sportiva la acele evenimente care au legatura cu economia si nu va mai face rezumate ale meciurilor".

Matthew Winkler a mai spus ca unii dintre jurnalistii vizati isi vor schimba posturile din firma, dar altii trebuie sa paraseasca agentia. Mai multi jurnalisti si-au anuntat concedierea pe Twitter.

Agentia de presa concurenta Reuters a anuntat deja la inceputul lunii octombrie ca va reduce cu 5% numarul total al angajatilor de pe plan global, acest procent insemnand aproape 140 de posturi.