Cei mai buni reprezentanti ai tuturor companiilor membre International Advertising Association (IAA) - clienti, agentii si mass-media - au primit recunoasterea industriei pentru performantele deosebite realizate anul trecut, la cea de-a VI-a editie a Premiilor de excelenta IAA, care a avut loc marti seara, la Ateneul Roman.

Membrii Comitetului Executiv Global al IAA Worldwide, in frunte cu Faris Abouhamad, Chairman and World President, au fost prezenti la ceremonie si s-au numarat printre personalitatile care au decernat cele 12 trofee, acordate in trei categorii: media, agentii si clienti.

La categoria dedicata agentiilor, premiul pentru excelenta in creatie publicitara i-a revenit lui Mihai Gongu (GMP Advertising), premiul pentru excelenta in managementul comunicarii, lui Lorand Balint ( Leo Burnett Romania), iar premiul pentru excelenta in relatii publice, Monicai Jitariuc (The Practice Romania). Premiul pentru excelenta in operatiuni media nu a avut castigator.

Totodata, in categoria dedicata clientilor, premiul pentru excelenta in marketing general i-a fost acordat lui Mihai Bordeanu (Dacia Renault), premiul pentru excelenta in marketing specializat, Cristinei Micu (ING Bank Romania), premiul pentru excelenta in relatii publice, lui Claudiu Pandaru si lui Lucian Mindruta (Gandul), premiul pentru excelenta in responsabilitate sociala, Lidiei Solomon (Vodafone Romania).

Astfel, la categoria media, premiul pentru excelenta in educare si informare TV le-a fost decernat, ex-aequo, lui Andi Moisescu (Apropo TV) si Moise Guran (TVR). De asemenea, premiul pentru excelenta in educare si informare non-TV a fost primit de Petre Barbu (Forbes Romania).

Premiul pentru excelenta in entertainment TV le-a fost acordat lui Smiley si Pavel Bartos (Pro TV), iar echipa Times New Roman a primit premiul pentru excelenta in entertainment non-TV.

De asemenea, premiul de excelenta pentru tinere sperante i-a revenit Ioanei Filip (McCann Erickson Romania), premiul pentru excelenta in educatie pentru marketing si comunicare, Afroditei Blasius (Bridge Communication) si lui Sorin Psatta (Graffiti BBDO Romania), acesta din urma primind si premiul pentru personalitatea anului in marcomm.

IAA este organizatie tripartita, un parteneriat strategic unic, ce apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing - de la clienti si agentii de publicitate pana la mass-media. Este o asociatie ce cuprinde toate disciplinele implicate in construirea unei marci si are o organizare globala, cu baze in 96 de tari.

In Romania, IAA reuneste peste 170 companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii si agentii de publicitate. Rolul sau este sa promoveze in Romania standardele internationale recunoscute in domeniul marketingului si comunicarii.