Cand stii ca ai in spate o istorie de 127 de ani, provocarea de a contura o experienta de brand noua, care sa fie cat mai bine ancorata in stilul de viata al consumatorilor, este cu atat mai mare. Atunci cand esti ambitios, cand inovezi continuu si dezvolti initiative de comunicare curajoase, reusesti sa pui bazele unor campanii unice, apreciate la nivel international. Aceasta reusita atesta, inca o data, potentialul creativ extraordinar pe care il are brandul Coca-Cola. Felicitari si multumiri echipelor implicate!”, declara Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – Coca-Cola Romania & Moldova.

Acest Duet Banner pe telefon, facut in premiera absoluta, reprezinta acum un nou trend in publicitatea online – implicarea directa a consumatorilor, care incepe in online si apoi se muta in lumea reala. Suntem foarte mandri de aceasta campanie care integreaza atat tehnologii inovatoare, cat si mecanisme cu totul noi pentru a-i conecta pe consumatori”, declara Nir Refuah, GM MRM Romania and Chief Innovation Officer at McCann CEE.

Despre campania “Imparte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST”

Prin intermediul unui banner interactiv, consumatorii Coca-Cola au fost invitati sa dea curs provocarii inedite de a canta, prin telefon, cunoscuta piesa „Praf de Stele”, alaturi de Adi Despot, solistul trupei Vita de Vie.

Pana la finalul campaniei, peste 1.000 de fani ai trupei au fredonat in intregime melodia, vocile lor acompaniind concertul Vita de Vie de la B'ESTFEST 2013. Mai mult, o parte din vocile inregistrate au fost promovate in videoclipul ”Praf de Stele”.

Puteti urmari duetul AICI.

Campania “Imparte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST” a fost parte din campania de IMC Imparte o Coca-Cola, derulata pe perioada verii cand, pentru prima data in istoria brandului, logo-ul emblematic aflat pe dozele si sticlele Coca-Cola a fost inlocuit cu cele mai populare 150 de nume romanesti. Campania a beneficiat de spoturi TV, suport Digital si PR, promovare in cinematografe, afisaje stradale si afisaje pe autobuzele din Bucuresti si Constanta. Totodata, campania a cuprins si activari speciale: consumatorii i-au putut surprinde pe cei dragi afisandu-le numele pe ecranele magazinului Cocor si, mai mult, in luna iunie, Coca-Cola a organizat o petrecere surpriza pentru unul dintre cei mai infocati si activi fani de pe pagina de Facebook a brandului.

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, oferind consumatorilor din intreaga lume peste 500 de marci de bauturi racoritoare. Avand cea mai mare retea de distributie din lume, Coca-Cola este prezenta in peste 200 de tari, consumul produselor companiei depasind 1,8 miliarde de portii pe zi.

In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. Local, sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania.