1 din 5 minute de continut audio e ascultat de pe smartphone. “Fauna” audio s-a diversificat mult in ultimii ani. Aplicatiile de streaming, radio-urile online si podcast-urile au cucerit tot mai mult din teritoriul radio-ului traditional, avandu-i drept early adopters pe tinerii cu varste intre 13 si 34 de ani. Din totalul ascultat de aceasta categorie de varsta, 35% are loc pe smartphone. Desi cei de peste 35 de ani fac trecerea la solutiile audio digitale ceva mai lent, si in cazul lor cifrele fac ca trendul despre care vorbim sa fie greu de contestat, poate chiar ireversibil: mai putin de 10% din ce se asculta pe smartphone este continut generat de radiouri comerciale din FM/AM.

Playboy, crestere impresionanta dupa ce a renuntat la nuditate. Editia in engleza a publicatiei cu o istorie de 62 de ani s-a repozitionat, la inceputul lui 2016, ca revista non-nud.  In cel mai recent numar,  de exemplu, in paginile revistei a aparut o tanara femeie musulmana aratata purtand hijab, geaca de piele si bascheti, ca parte dintr-o sectiune dedicata barbatilor si femeilor care risca totul pentru a face lucrurile in care cred. Schimbarea a adus rezultate inca din primul trimestru evaluat, aratand o crestere de 75% a veniturilor din publicitatea online si print, in comparatie cu anul anterior. 

Yahoo! a tradat increderea userilor sai.. Conform surselor citate de Reuters, in 2015 Yahoo Inc. a creat un software secret care permite cautarea anumitor termeni in toate e-mailurile utilizatorilor sai. Masura a fost luata la solicitarea serviciilor NSA (Agentia pentru Siguranta Nationala) si FBI (Biroul Federal de Investigatii) in virtutea unei directive clasificate a Administratiei Americane. Acesta este primul caz (cunoscut public) in care o companie online americana da curs cererilor de a-si spiona in masa utilizatorii. In urma controversatei decizii, mai multi membri ai Consiliului de Administratie Yahoo!, printre care si Directorul pentru Securitate Informationala, au decis in 2015 sa plece din companie.