Potrivit Kantar Media, la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro TV a obtinut o medie de 25,4 puncte de rating si 53% cota de piata, de peste opt ori mai mult decat Antena 1, urmatoarea clasata, cu 3,1 puncte de rating si 6,4% share. Mai mult, show-ul de vineri si-a doborat inca un record propriu, atingand cea mai inalta cota de piata a unei editii de lansare din toate cele patru sezoane de pana in prezent ale emisiunii "Romanii au talent": 53% share.

"Romanii au talent" a fost show-ul preferat vineri si de publicul din mediul urban, segment pe care Pro TV a inregistrat 24,8 puncte de rating si 44,5% cota de piata, la o diferenta uriasa de Antena 1, cu un rating mediu de 2,7 puncte si 4,9% cota de piata. Aproape 2,6 milioane de spectatori din orase au urmarit fiecare minut al competitiei talentelor.

In ceea ce priveste publicul national, o medie de aproape 5 milioane de romani au urmarit show-ul de divertisment in intervalul orar 20.30 - 23.05, iar Pro TV a inregistrat un rating mediu de 25,8 puncte si 46,1% share, urmat de Kanal D, cu 3 puncte de rating si 5,3% cota de piata. Antena 1 a coborat pe locul al treilea in clasamentul national al audientelor, cu 2,4 puncte de rating si 4,2% cota de piata.

Din acest an, publicul din fata micilor ecrane va avea parte de o experienta totala marca "Romanii au talent": se va bucura atat de spectacolul de pe scena, cat si de ceea ce se petrece in culise. Telespectatorii vor putea urmari ce fac juriul si prezentatorii in pauzele dintre show-uri, ce au facut pe drum, in deplasari si in timpul liber, precum si discutiile spumoase dintre acestia.

Mai mult decat atat, din sezonul acesta, concurentii care vor reusi sa ii lase fara cuvinte inca din etapa preselectiilor pe Andra, Andi Moisescu si Mihai Petre au sansa sa intre direct in semifinale. Juriul le va acorda celor mai buni "biletul verde", care ii va trimite in penultima faza a concursului.

Marele premiu al concursului este in valoare de 120.000 de euro, iar premiul pentru originalitate, de 10.000 de euro.