The New Day este un cotidian platit, publicat de luni pana vineri, care va fi "optimist" si "neutru politic".  

Aceasta va avea 40 de pagini pe zi si va fi disponibil gratuit in ziua lansarii, in peste 40.000 de puncte de vanzare, inainte de a incepe sa fie vandut cu 25 de pence (0,32 euro) iar dupa doua saptamani cu 50 de pence (0,64 euro).  

Va fi complet autonom de 'Daily Mirror', "va acoperi evenimente importante intr-un mod echilibrat, fara a spune cititorului ce sa gandeasca" si "va viza un public larg, feminin si masculin, care cauta ceva diferit, de negasit pana acum".  

"Actualmente exista multi oameni care nu cumpara ziare, nu pentru ca nu le plac cele mai multe ziare, ci pentru ca ceea ce este in prezent disponibil in chioscurile de ziare nu se potriveste cu asteptarile lor", a estimat Alison Philips, redactorul sef al noului cotidian.  

"Peste un milion de oameni au incetat sa mai cumpere un ziar in ultimii doi ani, dar noi credem ca multi dintre ei ar putea fi sedusi de produsul potrivit", a declarat Simon Fox, director general al Trinity Mirror.  

Anuntul vine la zece zile dupa oprirea editiei imprimate pe hartie a cotidianului The Independent, ale carui vanzari au scazut in ultimii ani. Cotidianul va deveni 100% digital de la 26 martie.