In timpul calupului de publicitate, prima dintre reclame, telespectatorii au putut urmari live ce se intampla in platoul emisiunii pe timpul pauzei.

Prezentatorii Pavel Bartos si Smiley au anuntat ceea ce parea o utopie: “Urmeaza publicitate, dar continua si show-ul la televizor!”, astfel ca “Romanii au talent” a fost LIVE pe ecran chiar si in pauza de publicitate. PRO TV a impartit ecranul in 3 sectiuni: un ecran mare in partea stanga unde a rulat spotul, o banda grafica in partea de jos si, noutatea absoluta, un ecran mic in dreapta cu live din platoul “Romanii au talent” in timpul calupului de publicitate.

Milioanele de telespectatori PRO TV au putut vedea live in premiera ceea ce pana atunci nu fusese posibil: cum arata platoul, ce fac prezentatorii, cum freamata echipa emisiunii fenomen din Romania cand in casele oamenilor se vad reclame.

Aceasta premiera gandita si implementata de PRO TV, cu acordul sponsorului principal al emisiunii “Romanii au talent”, deschide un drum nou si ofertant pe piata de advertising din Romania.