Quartz, portal de business, a fost lansat in online de The Atlantic Media Company, acum 11 luni.  

In iulie, numarul vizitatorilor unici in SUA depasise pragul de doua milioane, de la 741.000 cu doar o luna inainte, potrivit datelor furnizate de comScore. Prin comparatie, Financial Times a avut in aceeasi perioada 2,4 milioane de vizitatori, in timp ce The Economist undeva la 1,6 milioane.  

Kevin Delaney, editor-sef al Quartz, a declarat pentru Mashable ca cifrele foarte bune nu s-au datorat unui articol anume, ci este vorba de o popularitate crescanda, ce se bazeaza pe un trafic consistent, cu o crestere constanta.

Cele mai citite articole din luna respectiva au fost despre moartea suspecta a catorva milioane de albine si despre imprimarea 3D.  

"Am observat o crestere constanta a traficului inca de la lansare, oamenii descopera Quartz si apoi continua sa revina. Si pentru ca suntem atat de concentrati pe social media, unele articole pot aduce audiente cu adevarat impresionante", explica Delaney.  

Editorul The Economist, Nick Blunden, spune insa ca cifrele facute publice le "subestimeaza serios traficul".

Potrivit lui Blunden, The Economist ar fi avut 3,8 milioane de unici in America de Nord, in decembrie, ultima luna din care sunt disponibile date.  

Performanta ramane totusi una impresionanta, avand in vedere ca, in urma cu 12 luni, Quartz nici macar nu exista.  

Desi se adreseaza unui public global, The Economist si Financial Times au bazele in Marea Britanie, in timp ce locul de origine al Quartz este SUA.