Red Bull, producatorul popularei bauturi energizante, este recunoscut pentru reclamele sale neconventionale. Ultimul sau spot publicitar insa, ce dureaza 30 de secunde, ruleaza deocamdata doar in Marea Britanie si rescrie povestea tragediei de pe Titanic, sugerand ca pasagerii ar fi supravietuit daca ar fi baut Red Bull. Reclama are un caracter specific desenelor animate, iar dialogul se desfasoara in felul urmator:

Capitan: Ce Doamne iarta-ma este asta? (spre hamalul care vrea sa incarce o lada cu Red Bull la bordul navei)

Hamal: Este Red Bull, o bautura energizanta.

Capitan: Nu, nu, nu. Da-o jos imediat. Pe vaporul meu se bea doar sampanie.

Hamal: Da, dar Red Bull iti da aripi.

Capitan: Aripi?! De ce am avea nevoie de aripi pe un vapor?! Este cea mai stupida idee pe care am auzit-o vreodata!

Comentariile care au urmat reclamei, postata si pe YouTube, variaza de la cele usoare, de genul “Calmati-va, au trecut 100 de ani de atunci”, pana la unele mai dure: “Nu se mai arata respect fata de nimic, nici macar pentru victimele acestui teribil accident”.

Potrivit Brandchannel.com, si Autoritatea pentru reglementarea standardelor in publicitate din Marea Britanie s-a sesizat, dupa ce a primit a primit aproape 150 de plangeri cu privire la campanie.

Red Bull refuza sa retraga reclama de pe TV, iar reprezentantii companiei au spus intr-o declaratie pentru BeverageDaily.com ca “reclama ironica subliniaza aroganta unui capitan de vas care credea ca le stie pe toate, si nu este indreptata catre suferinta pasagerilor”.