Ei cred ca doar generatia noului mileniu are digitalul in sange, reusind sa stapaneasca acest mediu in mod natural. Cel putin asa a raspuns majoritatea celor 2000 de studenti cu varste intre 20 si 25 de ani, care au participat la studiul Next Generation of Marcoms.

Realizat la nivel European de MediaSchool Group in colaborare cu Publicis Groupe si publicat recent pe publicisgroupe.com, studiul arata ca dintre respondenti:

  • peste 80% considera ca agentiile specializate pe social media si marketing digital nu vor mai exista in urmatorul deceniu, care va fi dominat de strategiile intergrate de advertising, marketing direct, social marketing, marketing digital si PR
  • 70% cred ca marketing-ul va intra in era Content Marketing-ului si a "gandirii influentate de PR"
  • 86% isi doresc sa lucreze pentru agentii care reusesc sa creeze campanii sociale in social media, campanii prin care si brandurile au de castigat
  • 77% au ales Facebook drept cel mai important canal social media de promovare pentru branduri
  • 44% au ales Red Bull Stratos (saltul-record din stratosfera a lui Felix Baumgarten sponsorizat de Red Bull) drept campania anului 2012

Sursa: publicisgroupe.com