Cel mai probabil nu mai esti atent la ce se intampla pe ecranul TV, insa timpul de consum media e recuperat de folosirea simultana a dispozitivului mobil. Iar reclamele pe care tocmai le-ai ratat la TV iti poti aparea pe telefon sau tableta.
 
O arata un studiu realizat de Nielsen pentru platforma de video advertising YuMe, in care 200 de respondenti au avut la dispozitie 20 de minute si diverse device-uri pe care le puteau folosi dupa plac: televizoare, laptopuri, tablete si telefoane. Chiar daca mai mult de jumatate dintre ei (peste 53%) au ales sa se uite prima data la TV, atentia le-a fost atrasa rapid de celelalte dispozitive. Programul TV a continuat sa ruleze pe fundal, asa ca doar 30% dintre reclamele difuzate aici au fost vazute de utilizatori, in timp ce pe laptop au fost urmarite 71% dintre reclame, iar pe tableta 93% dintre reclamele afisate.

Astfel, desi atentia celor ce se uita la TV e captata si de alte device-uri, brandurile raman in continuare vizibile atat timp cat ruleaza campanii cross-screen, pe cat mai multe ecrane (TV-laptop-tableta-telefon) in acelasi timp.