O arata un studiu recent realizat de Econsultancy in asociere cu Adobe.

Dar mai important decat focus-ul pe continutul bun in munca de promovare a unui brand este pasul catre buna optimizare a continutului: adaptarea formei la format si la device-ul pe care apare. De exemplu, adecvarea continutului la platformele mobile si afisarea lui intr-un mod cat mai creativ pe ecranul unui telefon sau al unei tablete. 

Cresterea de la o zi la alta a consumului de mobil face ca optimizarea continutului in aceasta zona sa fie esentiala – fiecare pagina web, fiecare aplicatie sau format rich media content trebuie sa functioneze bine pe orice device. Iar experienta de utilizare e tot mai mult inteleasa dincolo de partea de design si usability, ca parte integranta de online customer experience. 

Daca marketing-ul de continut a devenit prioritatea nr.1 in 2013 pentru multe companii, engagementul sau modul in care utilizatorii raspund la mesajele brandurilor si loialitatea lor fata de acestea are o pondere la fel de importanta. Mai ales daca vorbim de engagementul pe care il creeaza social media, “vedeta” anului trecut pe agenda digitala a marketerilor. 

Pe langa activitatile de promovare, e nevoie insa si de oameni de marketing creativi, care sa aiba in plus abilitati de analiza, de lucru cu date si statistici, iar acestia sunt asa-numitii “oameni Pi” (Π). Ei sunt cei mai vanati de companii in acest an pentru marketingul in mediul digital. 

sursa: Datele sunt parte a studiului international Econsultancy “Quarterly Digital Intelligence Briefing” ajuns la a opta editie, la care au raspuns online peste 700 de profesionisti de top din agentii si companii.

Topul activitatilor de marketing digital in 2013. Cum au evoluat prioritatile companiilor fata de 2012