•    LinkedIn va avea propria retea de advertising: reteaua de socializare dedicata profesionistilor din orice domeniu face un salt important in lumea ad tech-ului. Dupa achizitia platformei Bizo si parteneriatul cu AppNexus, LinkedIn a decis lansarea unei retele care va livra reclame atat pe site-ul si aplicatiile sale, cat si pe alte 2.500 de site-uri de business.
•    Google a lansat aplicatia YouTube Kids: de mai bine de un an, compania americana colaboreaza cu diverse cupluri de parinti pentru crearea unei noi versiuni de YouTube. Aplicatia, disponibila pe telefon si tableta, are o interfata simpla si colorata, care ii poate atrage mai usor pe copii, iar selectia de VIDEO-uri e facuta astfel incat sa se potriveasca intregii familii. 
•    Cea mai mare investitie Apple in Europa: 1.9 mil de dolari va cheltui gigantul american pentru a construi doua uriase centre de date – unul in Irlanda si celalalt in Danemarca – care vor oferi servicii online precum iTunes clientilor sai de pe continentul european. Dar centrele, fiecare de marimea a 30 de terenuri de fotbal, nu vor aduce foarte multe joburi noi europenilor.
•    Subiectul care a facut valuri pe Twitter in noaptea Oscarurilor: Ceremonia de decernare a premiilor Academiei Americane de Film a starnit si in acest an conversatii aprinse pe Twitter. Despre filmul regizorului Damien Chazelle, Whiplash, s-a vorbit foarte mult, la fel despre Boyhood, dupa care atentia userilor s-a indreptat spre cel mai premiat film: Birdman. N-a fost trecuta cu vederea nici reactia celebrei Oprah la vederea unei statuete facute din piese lego.
•    Mad Men intra in era DISCO. Trailer-ul pentru noul sezon. Serialui Mad Men revine, din 5 aprilie, pe micile ecrane cu cel de-al opt-lea sezon, care se anunta si ultimul. Trecerea la colorata decada a anilor ’70 e suprinsa intr-un trailer care arata cat de mult s-au schimbat intre timp Don Draper si colegii sai.