Clientii americani au cumparat, in medie, 1,3 smartwatch-uri, potrivit datelor firmei de cercetare de piata Slice Intelligence, ceea ce inseamna ca Apple a vandut aproximativ 1,24 de milioane de unitati in prima zi in care aceste produse au putut fi precomandate, relateaza MarketWatch, preluat de Mediafax.

Prin comparatie, Apple a avut nevoie de nevoie de 74 de zile pentru a vinde 1 milion de iPhone-uri, dupa lansarea primului model de smartphone. in primele 30 de ore de la debutul primei versiuni de iPhone, Apple a vandut 270.000 de unitati, potrivit Forbes.

Vanzarile primului model de iPod au atins pragul de 1 milion de unitati dupa doi ani de la scoaterea pe piata a dispozitivului, in timp ce prima versiune de iPad a adus vanzari de 300.000 de unitati in prima zi de comercializare.

Americanii au cheltuit, in medie, 503,83 dolari pentru un Apple Watch, 62% dintre clienti alegand versiunea Sport, cea mai ieftina din gama. Pretul unui astfel de ceas porneste de la 349 de dolari.

Apple Watch a devenit disponibil pentru precomenzi pe site-ul oficial al companiei americane saptamana trecuta, pe 10 aprilie, in noua tari.

Datele Slice Intelligence nu includ celelalte tari in care consumatorii au putut precomanda ceasul inteligent de la Apple, si anume Canada, Australia, Marea Britanie. Germania, Franta, Japonia, China si Hong Kong.

In Romania, ceasul inteligent produs de Apple este disponibil la precomanda incepand de vineri, pe site-ul unui furnizor de produse electronice, quickmobile.ro, cele 50 de variante ale gadgetului avand preturi intre 1.850 de lei si 80.000 de lei.

Estimarile de vanzari de Apple Watch-uri pentru 2015 variaza mult, astfel ca Piper Jaffray anticipeaza 8 milioane de unitati, in timp ce Global Securities Research 40 de milioane de unitati.