Iata cum un simplu afis la metrou poate deveni cunoscut in intreaga lume. Cu ajutorul unor senzori, personajul din reclama unui sampon prinde viata atunci cand trece trenul. Parul incepe pur si simplu sa-i fluture.

Sau ideea curajoasa a unei agentii de a-i deturna pe partcipantii la o parada gay, in interesul unui lant de magazine din Stokholm. Acestia au lasat balta traseul initial si au urmat afisele comerciantilor care ii sustineau ,facandu-le acestora vanzare.

Dragos Stancu, organizator ICEEfest: "E din ce in ce mai greu sa tii omul cu un ziar in fata sau blocat in fata tv-ului si din ce in ce mai usor sa-l prinzi folosind telefonul mobil sau in fata computerului".

In spatele tehnologiei, se ascunde insa extrem de multa creativitate. Iar aceste elemente stau la baza festivalului ICEEfest.

Evenimentul  la care vor participa peste 2000 de oameni se desfasoara intre 12 si 13 iunie.