Cea mai mare diferenta intre cluburile exclusiviste si compania chineza este ca cea din urma isi vinde produsele la preturi rezonabile, ba chiar la jumatate fata de rivalii care isi disputa suprematia in piata – Apple si Samsung.

Desi compania producatoare a luat fiinta de mai putin de jumatate de an, OnePlus One a devenit unul dintre cele mai dorite smartphone-uri in 2014, datorita combinatiei intre calitate, design si pret la jumatate fata de liderii pietei – iPhone si Galaxy.

Desi se vinde doar pe baza de invitatie si nu se gaseste in magazine, numarul celor care detin un OnePlus One creste constant, iar numarul celor care si-l doresc a depasit orice asteptare. Telefonul este un smartphone cu ecran de 5,5 inci, are unul dintre cele mai bune procesoare, o baterie care dureaza mult si un design modern.

Atuul noului smartphone este ca, in timp ce preturile celor mai vandute telefoane la ora actuala - Samsung Galaxy S5, iPhone 5S, HTC One M8 sau LG G3 se invart in jurul valorii de 600 de dolari, OnePlus One costa doar 300 de dolari.

Cum a reusit, insa, o companie care nu exista anul trecut pe vremea asta sa produca un smartphone cu un pret la jumatate fata de cele mai populare telefoane ale momentului, despre care toate datele indica faptul ca va avea o ascensiune fulminanta si care are toate sansele sa depaseasca nume mari ca Apple, Samsung sau LG?

OnePlus a fost fondata in China, in decembrie anul trecut, de catre Peter Lau, fostul CEO al companiei de electronice Oppo. OnePlus One a fost lansat in aprilie si foloseste sistemul de operare CyanogenMod, care este o versiune modificata de Android.

Intrebat de IBTimes despre cum a reusit o companie care se afla de mai putin de jumatate de an pe piata sa aiba un asemenea succes, directorul OnePlus Global, Carl Pei, a raspuns ca inclusiv fondatorii au fost luati prin surprindere de aceasta ascensiune.

Punem pe primul loc produsul si clientul. Cand ne-am gandit la design si la componenta telefonului, am avut grija ca fiecare functie sa vina in ajutorul utilizatorului. Am ales o baterie mai mare, dar mai puternica, pentru a oferi mai multa independenta. Am optat pentru un ecran mai mare pentru a oferi o imagine mai clara. Am incercat sa oferim un smartphone care sa fie util, dar care sa arate si bine. Modelul de bunsiness pe care l-am ales ne permite, totodata, sa tinem pretul la un nivel rezonabil, in raport cu designul si performanta”, a explicat Carl Pei.

In legatura cu modalitatea de vanzare a smartphone-ului si cu faptul ca acesta nu este accesibil oricui, Pei a spus: “Suntem o companie care a plecat de la zero, a trebui sa atragem finantari pe parcurs, astfel ca nu ne-am permis sa facem foarte multe de la inceput. Ne imbunatatim strategia din mers, dar avem nevoie de timp pentru a imbunatati strategia de vanzari. Smartphone-ul nostru va deveni din ce in ce mai accesibil in viitorul apropiat.”

Sursa foto: IBTimes