LVMH ramane cea mai valoroasa firma din Europa, (39.344 de miliarde euro) si ocupa locul 12 in top 100 cele mai valoroase branduri din lume.

Nestlé  (34.364 miliarde euro) si Vodafone ( 28.926 miliarde euro) vin din urma.

China Mobile (45.070 miliarde euro) ramane pe pozitia 1 in Asia si se regaseste intre primele 10 in clasament.

Este urmata de Samsung cu o valoare de 25.517 miliarde euro si Toyota (22.221 miliarde de euro). 

Sumarul celor mai recente constatari - Gerhard Hrebicek, directorul executiv al eurobrand si presedintele Institutului European de Branduri:

Volkswagen Group – cel mai mare brand din industria auto

Facebook - cea mai mare crestere la nivel global (+28.80%)

Volkswagen Group (Germania) inregistereaza cea mai mare crestere din Europa (+25,10%).

"Tabloul" brandurilor americane este dominat de sectorul IT& Tehnologie si cel al bunurilor de larg consum, 41% din 100 cele mai valoroase branduri din lume.

Europa detine 43%, brandurile germane clasandu-se pe primele pozitii, cele din Asia detin 15%, iar din Brazilia doar 1%. 

Top 100 cele mai valoroase branduri din lume este realizat de eurobrand.