Deutsche Telekom va pastra adresele de tipul [email protected], care sunt folosite de un mare numar germani pentru email-urile lor.

T-Online este cel mai mare cel mai mare furnizor de servicii online (ISP) din Europa. 

Tranzactia va fi gata in trimestrul IV din 2015 si va include si vanzarea Interactive Media, divizia de vanzari de publicitate a Deutsche Telekom, cea mai mare companie de telecomunicatii din Europa, potrivit Agerpres.

Analistii estimeaza ca vanzarile anuale ale T-Online.de se ridica la 100 milioane de euro. 

Profitul trimestrial al Deutsche Telekom AG a depasit estimarile analistilor datorita majorarii numarului de clienti in Germania si deprecierii euro, care a sporit castigurile inregistrate de T-Mobile, divizia de telefonie mobila din SUA.

Deutsche Telekom detine 66% din actiunile T-Mobile US, a carei valoare de piata se ridica la aproximativ 31,5 miliarde de dolari.

T-Mobile a depasit Sprint Corp in T2 din 2015, devenind al treilea operator de telefonie mobila din SUA dupa numarul de clienti. 

Profitul ajustat inainte de taxe, dobanzi, depreciere si amortizare a crescut cu 13% in trimestrul doi din 2015, la 5,03 miliarde de euro (5,5 miliarde de dolari), in timp ce analistii se asteptau la 4,94 miliarde de euro. 

Deutsche Telekom a confirmat estimarea privind obtinerea unui profit ajustat inainte de taxe, dobanzi, depreciere si amortizare de 18,3 miliarde de euro in acest an si un flux de numerar de aproximativ 4,3 miliarde de euro. In functie de aprecierea dolarului, profitul operational ar putea ajunge in 2015 la 19,3 miliarde de euro, a anuntat compania germana. 

Deutsche Telekom este prezent in aproximativ 50 de tari si are circa 228.000 de angajati la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro in anul financiar 2014, mai mult de 60% din aceasta valoare consemnata in afara Germaniei. 

Deutsche Telekom controleaza 40% din actiunile Hellenic Telecommunications Organization (OTE), care, la randul sau, detine 54,01% din Telekom Romania.

La jumatatea lunii august 2014, Romtelecom si Cosmote Romania au anuntat ca vor fi reprezentate comercial prin intermediul brandului Telekom Romania, iar produsele si serviciile vor fi oferite sub brandul 'T'.