"Publicitatea ajuta la finantarea universului digital", a subliniat Neal Mohan, unul dintre directorii serviciului de publicitate de la Google, intr-un mesaj publicat pe site-ul diviziei publicitare DoubleClick.

"Acest ecosistem nu poate sa se dezvolte decat daca companiile care plaseaza anunturi pot sa cumpere (spatii publicitare) in media online, fiind convinsi ca anunturile lor ajung la persoane reale si ca rezultatele pe care le obtin se bazeaza pe un interes real", a continuat Neal Mohan.

Companiile care plaseaza anunturi platesc in general pentru reclamele lor online in functie de numarul de click-uri pe care acestea le genereaza - element care ar trebui sa reflecte interesul internautilor.

Piratii cibernetici fraudeaza acest sistem declanssnd clicuri automate in masa, generate de computere infectate, iar acest fapt poate fi detectat de compania spider.io.

Google intentioneaza sa integreze aceasta tehnologie in produsele sale publicitare fixe si video, afirma Neal Mohan. Grupul american va aduce, astfel, o garantie suplimentara pentru companiile care plaseaza anunturi in ceea ce priveste fiabilitatea statisticilor sale de frecventare si deci asupra facturilor care trebuie achitate.

Detaliile financiare ale acestei tranzactii nu au fost divulgate.