Cook urmeaza sa se intalneasca cu oficiali guvernamentali si cu parteneri din China, a declarat purtatorul de cuvant de la beijing al Apple, Carolyn Wu, fara a da alte detalii. Programul vizitei include si o intalnire cu ministrul industriei si al tehnologiei informartiilor, Miao Wei, au declarat surse oficiale de la Beijing.

Marele absent de la CES 2013, Apple aproape ca si-a dublat numarul de magazine din China si Hong Kong, dupa prima vizita a lui Cook, in incearcarea de a castiga cat mai multi din clientii Samsung. Compania detine in prezent 6% din piata mobilelor, in crestere de la 4%, dupa incheierea contractului de colaborare cu cel mai mare operator local, China Mobile.

„Nu s-au miscat foarte repede pe piata din China si au deschis magazine intr-un ritm destul de lent. Pe de alta parte, pe piata exista foarte multe telefoane mai ieftine, cu sistem de operare Android”, a declarat Shaun Rei, managing director China Market Research Group din Shanghai.

Compania are acum 11 magazine in China si Hong Kong, comparativ cu 6, cat avea la prima vizita a lui Cook la Beijing.

Totodata, Apple intentioneaza sa lanseze o versiune mult mai ieftina a iPhone, destinata exclusiv Chinei si pietelor emergente, care urmeaza sa fie disponibil in a doua jumatate a acestui an.

Noul iPhone va avea un ecran mai mare, un design modificat si va fi mult mai ieftin fata de actualul smartphone al companiei.