Daca un mediu este mai usor de folosit pe un anumit dispozitiv, atunci acolo va fi inregistrata o crestere de popularitate, arata Today's.

In cazul prezentei online, important este ca site-ul sa aiba un landing page bine optimizat, potrivit vizitatorilor care nu il acceseaza de pe desktop. Pentru sporirea lizibilitatii unui text se pot folosi butoane de tipul "Citeste mai mult" sau se poate alege unul mai succint. Cel mai mult conteaza informatia oferita.  

"Cand Today's a debutat pe piata online din Romania, internetul nu era nici pe departe ceea ce reprezinta astazi. A trecut peste un deceniu si acum vedem o noua mare schimbare, migrarea catre mobil. O vreme s-a crezut ca aplicatiile vor domina totul, dar vedem ca un lucru a ramas valabil: cu cat site-ul tau este mai potrivit pentru majoritatea utilizatorilor, cu atat acestia vor creste in numar. Acum, aproape toti oamenii din mediul urban au un smartphone. Nu mai este un lux, nu mai este premium, asa ca nici experienta lor online n-ar trebui sa fie asa", a declarat Marius Lazarescu, fondator Today's.