SuperMercato este povestea tipică de Cenușăreasă a antreprenoriatului din România, o afacere care acum își desfășoară activitatea în peste 30 de magazine fizice, deschise în marile orașe ale țării.

Afacerea care în 2015 începea din surse proprii cu un singur magazin în Râmnicu Vâlcea, a ajuns în prezent să se poată lăuda cu o cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro pe an.

Practic, putem vorbi despre o afacere italiană cu capital 100% românesc, asta dacă ne referim exclusiv la profilul business-ului, ce presupune comercializarea de produse autentice, importate direct din Italia.

Lavinia Ștefănuț alături de soțul acesteia, au identificat și exploatat inteligent o nișă a românilor care, îndrăgostiți de produse italienesti, de gustul, aromele și calitatea superioară a acestora (în comparație cu ceea ce se găsea pe piața autohtonă dominată de hypermarketuri) le aduceau în țară prin resurse proprii, înghesuindu-le în autocarele sau microbuzele care îi aduceau acasă, de la muncă sau din vacanțele lor în Peninsulă.

Misiunea lor declarată este aceea de a facilita accesul pentru cât mai mulți clienți, la produse de proveniență 100% italiană. Nimic nu se compară cu gustul și aromele bucătăriei autentice peninsulare sau cu universul veritabil italian, al produselor de îngrijire personală. Gustul autentic al băuturilor, al uleiurilor de măsline, al pastelor sau al sosurilor de paste, eficiența dovedită a produselor pentru curățenia casei, precum și dorința de a folosi produse de îngrijire personală de calitate verificată, sunt doar câteva dintre motivele pentru a cumpăra din SuperMercato.

Toată lumea cunoaște brandurile Barilla, Rio Mare, Mulino Bianco, Lavazza, Matilde Vicenzi, Coppini, însă calitatea italiană este dovedită a fi net superioară față de produsele care se găsesc în lanțurile de hypermarketuri din țară. La fel se întâmplă și cu detergenții sau cosmeticele, Dash, Dixan, Chante Clair, Tesori D’Oriente. În același timp oferim produse în premieră națională, pe care, probabil nu le veți găsi nicăieri în altă parte în România, precum noile branduri, Quasar, Fiorillo, Dual Power, Smac și altele, la fel de performante calitativ.

Și pentru ca o afacere să se bucure de succes este nevoie de multă muncă, un dram de noroc, pasiune, dar și multă perseverență și implicare. În acest sens, SuperMercato și-a înregimentat de-a lungul anilor oameni tineri, definiți prin pro-activitate și dinamism, fiind implicați activ la mai toate evenimentele de business susținute în România, dar și în străinătate.

Conștienți de popularitatea tot mai mare a propriului brand, echipa de management și-a dat seama că este nevoie de un următor pas strategic: acela de a identifica parteneri dispuși la colaborări în sistem franciză pentru încă 20 de magazine în toată țara, astfel încât cererea să fie acoperită în și mai multe orașe ale țării, unde calitatea produselor importate direct din Italia, se bucură de tot mai mulți fani.

În plus, clienții care nu au încă acces la un magazin SuperMercato au soluția comenzilor on-line de pe site-ul oficial, unde pot găsi produsele exact ca și în magazinele fizice și le pot comanda virtual, de la distanța, din confortul propriei locuințe sau în pauza de masă, la birou.