"Cred ca am ajuns la un punct de cotitura in comertul din Romania. Practic, 1 din 4 romani cu acces la internet este cumparator online, in vreme ce 70% din romani se documenteaza pe internet inainte de a lua o decizie de cumparare", a declarat vicepresedintele celui mai mare retailer online, Emag.ro, Radu Apostolescu, intr-un comunicat preluat de incont.ro.

Comparativ cu anul trecut, ideea de cumparaturi online a inceput sa devina tot mai atractiva si in randul persoanelor cu varsta cuprinsa intre 45-55 de ani, a caror pondere a ajuns la 15% din totalul utilizatorilor de comert electronic in 2013, de la 10% in 2012, precum si in randul celor din mediul rural (16% din totalul utilizatorilor de comert electronic, in usoara crestere fata de anul trecut), potrivit studiului.

Categoria electroIT continua sa fie cea mai cautata de cumparatorii online, anul trecut 20% din vanzarile de produse electroIT fiind generate de comertul online. Prin comparatie, din tot retailul din Romania, cumparaturile online au reprezentat doar 2%.

Emag.ro este cel mai mare jucator local in domeniul comertului online, cu afaceri de peste 150 milioane de euro in 2012.