Cu o suprafaţă de 13.000 mp, lângă Cernica (ieşirea de pe autostrada A2), construcţia noului outlet a demarat la începutul acestui an, iar magazinul urmează să fie inaugurat până în primăvara anului 2021.

Centrul comercial va găzdui 59 de magazine, iar peste 50% din suprafaţă este deja închiriată, informează compania.

De asemenea, Fashion House Outlet Center, unul dintre cele mai mari centre comerciale de tip outlet din Europa, a numit-o pe Cornelia Nicolae în funcţia de director de operaţiuni retail în România.

În funcţia nou creată, ea va fi responsabilă de lansarea Fashion House Outlet Centre din zona Cernica, al doilea proiect al grupului din Bucureşti, situat în partea de est a Capitalei, precum şi de creşterea vânzărilor şi a traficului de clienţi din centrul outlet din zona Militari.

Cu 24 de ani de experienţă în industria de fashion retail, Cornelia Nicolae se alătură grupului Fashion House, după ce anterior a ocupat funcţia de retail sales manager pentru Europa de Est al brandului italian Stefanel. Din această funcţie, a condus operaţiunile retailerului din România, Turcia, Germania, Austria şi Polonia, gestionând o echipă de 350 de persoane şi contribuind la creşterea semnificativă a veniturilor celor 59 de magazine şi şapte outleturi din regiune.

"Numirea Corneliei Nicolae reiterează importanţa strategică pe care o are România în planurile de dezvoltare ale Fashion House Group şi vine în contextul investiţiilor anunţate recent pentru inaugurarea celui de-al doilea outlet din Bucureşti", informează compania.

Fashion House Outlet Centre din Militari a fost prima investiţie a grupului în România şi s-a deschis în decembrie 2008.

Cu o suprafaţă de 15.500 mp, centrul din Militari înglobează peste 50 de magazine ale unor branduri renumite, în noiembrie 2020 urmând să fie inaugurată o a treia etapă de dezvoltare. Faza finală a proiectului urmează să fie dezvăluită publicului în 2021.

"Fiind prezenţi de 12 ani în Bucureşti, următorul centru outlet pe care îl vom deschide în partea opusă a oraşului reprezintă o investiţie semnificativă în economia ţării şi arată încrederea noastră în piaţa de fashion retail din capitală. Prin cele două unităţi, vom reuşi să răspundem nevoilor tuturor bucureştenilor, dar şi celor care vizitează oraşul. Cornelia Nicolae va juca un rol major în atingerea obiectivelor Grupului Fashion House pe această piaţă competitivă”, a declarat Brendon O’Reilly, director general Fashion House Group.

Pe lângă cele două centre de tip outlet din România, Fashion House Group deţine şi administrează două centre similare în Rusia, unul la Moscova şi altul la Sankt Petersburg.

Fashion House Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outlet-uri la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator şi operator de outlet-uri din ECE şi Rusia, cu experienţă în proiectarea, dezvoltarea, finanţarea, închirierea, operarea şi administrarea centrelor de tip outlet.

Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include şase centre outlet în Polonia, România şi Rusia. Fashion House Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.