Cu o investiție de aproximativ 450.000 de euro, noul restaurant din AFI Cotroceni dispune de o suprafaţă de 245 mp (interior şi terasă) în zona de food court de la parterul mall-ului.

Unitatea urmărește design-ul Global Explorer, un format internațional original Taco Bell, dotat cu bucătărie deschisă, care îi permite fiecărui client să vadă cum este preparată comanda sa, acces WiFi nelimitat și prize USB pentru încărcarea dispozitivelor mobile. Restaurantul are o capacitate de 98 de locuri avand mese de tip Hub Tables sau Low Couch Seating, oferindu-le fanilor spațiul ideal pentru o experienţă inedită, conform filosofiei brandului: „Live Más”.

„Decizia de a continua extinderea brandului în București a fost naturală: ținând cont de numărul mare de consumatori din capitală, este, fără doar și poate, încă loc de creștere aici. În plus, chiar de la lansare, fanii au cerut ca Taco Bell să vină și în AFI Cotroceni, un mall preferat de foarte multe persoane datorită diversității mari de opțiuni comerciale și de distracție. Abia așteptăm, așadar, să le oferim experiența „Live Más” care urmează să ajungă foarte curând și în alte orașe din țară, acolo unde pregătirile sunt pe ultima sută de metri”, a spus Mark Hilton, CEO Sphera Group.

Prin deschiderea noului restaurant, Taco Bell a creat 30 de noi locuri de muncă.

Taco Bell, cel mai nou brand din portofoliul Sphera Franchise Group, s-a lansat pe piața românească în noiembrie anul trecut. Între timp, brandul și-a extins prezența locală, prin unități plasate în principale centre comerciale din București.

Sphera Franchise Group este cel mai mare grup din domeniul food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell.

Taco Bell, subsidiară a Yum! Brands, este cea mai mare rețea de tip ”quick service restaurant” (QSR) din lume în domeniul produselor de inspirație mexicană. În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 27 de țări din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internațională a brandului vizează 1.000 de locații până în 2022. Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a ajunge la vânzări globale de 15 miliarde de dolari și la 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.