“Carrefour România lansează portalul unic carrefour.ro, un concept nou, în continuă dezvoltare, care regrupează magazinul de comerţ online carrefour-online.ro, site-ul instituţional carrefour.ro, magazinul de comerţ online dedicat brandului de îmbrăcăminte marcă proprie TEX, tex.carrefour.ro, şi site-ul de employer branding lumea-carrefour.ro. În acelaşi timp, noua platformă propune primul sistem de tip Marketplace dezvoltat de un retailer FMCG în România, prin secţiunea 'Carrefour & Partenerii'. Portalul oferă o experienţă complexă utilizatorilor, Carrefour consolidându-şi astfel poziţia de unic retailer omnicanal din România”, a informat, joi, compania.

Noua platformă cumulează o gamă diversă de peste 150.000 de produse.

Lansat în 2013, primul magazin de comerţ online din retail FMCG devine începând de joi “Supermarket Online”, o secţiune a portalului unic carrefour.ro, destinată exclusiv clienţilor din Bucureşti şi Ilfov şi care cuprinde produse alimentare de bază, bio, proaspete (fructe şi legume), dar şi obiecte de uz casnic.

Supermarketul Online este deservit de un depozit logistic independent, aflat în Ştefăneştii de Jos, dotat cu aparatura de ultimă generaţie şi cu un sistem de gestionare a comenzilor, dezvoltat intern.

În secţiunea „Carrefour & Partenerii”, clienţii pot comanda dintr-o gamă largă de produse non-alimentare: electronice şi IT, electrocasnice, mobilier de grădină, articole bebeluşi, jucării şi jocuri de copii, acestea fiind livrate oriunde în ţară. Secţiunea funcţionează ca un mall virtual în care partenerii Carrefour îşi pun la vânzare produsele.