Carrefour, al doilea retailer mondial, dupa Wal Mart, a inregistrat in perioada aprilie-iunie 2015 vanzari de 21,37 miliarde euro, depasind usor estimarile analistilor, de 21,30 miliarde de euro. 

Veniturile ajustate in functie de fluctuatiile valutare au urcat cu 2,6% in trimestrul doi din 2015, la 21,369 miliarde de euro, fata de un avans de 3,2% in precedentele trei luni. 

In Franta, vanzarile au urcat cu 0,5%, dupa un avans de 2,1% in primul trimestru din 2015. In Brazilia, cea mai mare piata a Carrefour dupa Franta, s-a inregistrat un avans de 7,1% in T2 din 2015, fata de un declin de 12,3% in China. 

La 30 iunie 2015, Carrefour avea o retea de 11.910 magazine in 34 de tari.

Miercuri, la Bursa de la Paris, actiunile Carrefour au inchis in crestere, la 30,13 euro. 

Directorul financiar, Pierre-Jean Sivignon, a afirmat recent ca estimarile analistilor potrivit carora in acest an Carrefour va realiza un profit operational de 2,53 - 2,55 miliarde de euro sunt "rezonabile". Anul trecut, profitul operational s-a situat la 2,39 miliarde

Carrefour a anuntat recent ca in acest an va cheltui pana la 2,6 miliarde de euro, dupa ce relansarea hypermarketurilor sale din Europa a inceput sa-si faca simtite efectele. In 2015, se va concentra pe cresterea fluxului de lichiditati si pe mentinerea disciplinei financiare. 

In Romania, Carrefour numara 173 de magazine.