"Este o etapa in care intra carrefour-online.ro, sectiunea market place, respectiv capacitatea noastra de a face parteneriate pe termen lung cu furnizori specializati, pentru a aduce si dezvolta la maxim sortimentul de produse. Credem in potentialul online al Carrefour Romania, in ultimele sase luni am cvadruplat numarul clientilor carrefour-online.ro si astazi am ajuns la limita maxima de capacitate ca livrari la domiciliu", a declarat Vlad Ardeleanu, director formate de crestere si noi directii de dezvoltare al Carrefour Romania.

Magazinul online are o gama de 15.000 de produse disponibile la comanda, atat pe food, cat si non-food.

El a aratat ca retailerul are patru directii de dezvoltare pentru carrefour-online.ro, respectiv dezvoltarea partii de customer service, extinderea sortimentatiei, inclusiv prin parteneriate cu furnizori specializati, cresterea capacitatii de livrare si dezvoltarea site-ului.

In ceea ce priveste incheierea de parteneriate, Ardeleanu a precizat ca serviciile furnizorului trebuie sa fie initial certificate de un sistem dezvoltat de Carrefour.

Prin parteneriatul cu Carrefour, floridelux.ro are listate, in prezent, 53 de produse in magazinul online al retailerului si urmeaza sa extinda gama, inclusiv cu produse exclusive. Florile pot fi cumparate impreuna cu alte produse de pe site, pe acelasi bon, dar livrarea va fi efectuata de floraria online in intervalul ales.

In prezent, Carrefour opereaza in Romania patru formate de magazine, cu un total de 163 de magazine - 25 hipermarketuri Carrefour, 78 supermarketuri Market, 59 magazine de proximitate Express si un magazin online. Retailerul a avut in 2012 vanzari totale de 986 milioane euro, fara TVA, in crestere cu 3% fata de 2011, si un profit de 23 milioane euro.

Reteaua florariilor FlorideLux planuieste ca pana la finalul anului 2015 sa deschida 50 de francize, inclusiv in afara tarii. Anul trecut, compania a deschis o franciza la Brasov, iar in acest an urmeaza una la Cluj-Napoca.

Directorul executiv si fondatorul florariilor FlorideLux, Marius Dosinescu, estimeaza ca parteneriatul cu Carrefour ar putea ajunge la 5-10% din business anul viitor.