Exemplul fabricii constantene care ii produce e molipsitor printre oamenii de afaceri din oras. Unii vizeaza piata petrolului din Texas, altii se gandesc sa investeasca in transporturile trans-atlantice.

Cu o investitie serioasa in echipamente si dupa cateva luni de prospectare a pietei, Eugeniile au revendicat si castigat un loc pe rafturile magazinelor americane.

Adica la Chicago, New York si Los Angeles. Drumul e lung, iar termenul de valabilitate al produselor exportate trebuie sa fie de cel putin sase luni. Afacerea este insa rentabila: pachetul cu sapte eugenii costa intre doi si trei dolari.

Si in domeniul naval, sunt firme care privesc spre Statele Unite. Unele au deja experienta unor lucrari, pe coasta de Est.

Daca aveti idei si un plan de afaceri viabil, puteti chiar obtine finantare din partea americanilor. Din visul american, taxele catre stat sunt insa parte nelipsita. Cine uita de ele, se trezeste in plin cosmar.

Oamenii de afaceri pot gasi toate informatiile de care au nevoie pentru a intra pe piata Statelor Unite la Camera de Comert Romano-Americana.