Astfel, colectia de primavara The New Mix include, de exemplu, o bustiera alba din bumbac aproape identica cu una prezenta in colectia de primavara 2013 a casei Balenciaga - purtata de actrita Kristen Stewart la premiera filmului "On The Road". Diferenta de pret este uriasa, topul H&M costand 19,95 de dolari, in timp ce cel de la Balenciaga costa 1.535 de dolari.

La fel se intampla cu o rochie scurta cu bretele, care are un decolteu din plasa, similara cu o rochie prezenta in colectia de primavara Celine, diferentele de pret fiind iarasi notabile, 24,95 de dolari pentru tinuta H&M, fata de 3.250 - rochia Celine. De asemenea, o versiune similara a unei bluze Kenzo imprimata cu imaginea unui tigru (255 de dolari) se regaseste in colectia H&M.

Insa H&M nu a ascuns niciodata faptul ca "vaneaza tendinte", dorind sa ajunga la un public cat mai larg, pe o piata extrem de competitiva. Recent H&M a apelat la Beyonce pentru noua imagine a colectiei de vara, artista americana implicandu-se si in designul acestor modele.

Brandul H&M a fost fondat in Suedia in 1947 si este listat la NASDAQ OMX Stockholm. Compania are peste 2.600 de magazine pe 47 de piete din lume, inclusiv unitati deschise in sistem de franciza.