Compania va lansa in prima jumatate a anului viitor si livrarile la domiciliu.

In prezent, prin intermediul coradrive.ro, clientii pot sa cumpere produsele online, pe le ridica ulterior din magazin

Preturile sunt aceleasi ca in magazin, a declarat marti Claudia Mirica, directorul magazinului din Lujerului Bucuresti.  Ea a aratat ca retailerul targeteaza circa 2,6 milioane clienti din Bucuresti, Baia Mare, Cluj-Napoca, Constanta, Arad, Bacau si Drobeta Turnu Severin, care cumpara din hipermarketurile Cora o data pe saptamana, au masina si acceseaza internetul. 

In ceea ce priveste planurile pentru primul hipermarket online al cora, Mirica spune ca obiectivele pentru 2014 sunt cresterea bonului mediu de cumparaturi cu 40%, de la 150 lei in prezent, si o pondere de 5% din cifra de afaceri a magazinului. 

Site-ul cuprinde peste 10.000 de produse si este structurat in opt raioane, iar comanda minima este de 50 lei. Serviciul are 7 angajati dedicati si poate procesa 150 de comenzi pe zi. 

Cora Romania detine in prezent o retea de 12 hipermarketuri, atat in centre comerciale proprii, cat si in spații inchiriate.

Pentru anul viitor, Cora are in plan alte doua proiecte, un nou hipermarket in Bucuresti, in centrul comercial Victoria City, si centrul comercial din Brasov. 

Compania a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 1,6 miliarde lei (359 milioane euro), in crestere cu 6% comparativ cu 2011, pe fondul deschiderii a doua noi magazine. In schimb, profitul net al retailerului a scazut anul trecut cu 38,5%, la 24,5 milioane lei (5.5 milioane euro).