Intitulat “Mostenirea Levi’s”, clipul publicitar a fost prezentat saptamana trecuta pe site-ul de socializare Facebook, dar compania a decis sa nu difuzeze campania prin intermediul mass-media din Marea Britanie, asa cum planuise initial.

Filmate in timpul “Festivalului Primaverii” din Berlin, scenele din videoclip seamana foarte mult cu cele care au inspaimantat o tara intreaga, in timpul revoltelor de strada de saptamana trecuta din Marea Britanie.

Este destul de riscant sa iesi acum cu o campanie de publicitate care imbratiseaza revoltele tinerilor, in conditiile in care exemplele din lumea reala se traduc prin jafuri si incendieri de magazine si case”, noteaza Adweek. com.

De partea cealalta, compania a incercat sa evite asocierea dintre marca si recentele revolte de strada, scotand din videoclip aceste scene.

“Suntem in total dezacord cu evenimentele fara precedent care au avut loc in Marea Britanie si care au avut un impact atat de puternic asupra intregii tari”, a spus un purtator de cuvant al Levi’s.

Desi campania ‘Go Forth’ se refera la energia si la evenimentele care ne inconjoara, nu are absolut nicio legatura cu miscarile de strada din aceasta perioada sau cu lumea politica. Campania se refera, mai degraba, la ideea de optimism, actiune si spirit de pionierat. Dar, din respect fata de evenimentele recente, am decis anularea lansarii campaniei in cinematografele din Marea Britanie si pe Facebook”, a mai spus reprezentantul companiei.

Campania publicitare era menita sa popularizeze noua linie de produse Levi’s, care include jeansi si tricouri.