"În mod unic în industrie, în fiecare vară, dar la o dată diferită în fiecare an, determinată de temperaturile ridicate, Ferrero retrage din procesul de distribuție către magazine specialitățile sale de ciocolată; căldura este inamicul ciocolatei și ar putea dăuna calității extraordinare a acestor produse, ca atare, Ferrero urmărește să ofere întotdeauna consumatorilor săi cea mai bună experiență a gustului, chiar și cu prețul unui număr mai mic de produse oferite spre vânzare. Acesta este motivul pentru care vara specialitățile de ciocolată Ferrero nu sunt disponibile la vânzare", a anunțat compania.

Pe parcursul anului, grupul Ferrero colaborează cu aproximativ 1.011 degustători care analizează textura, aroma și gustul individual al specialităților. Ferrero Rocher, de exemplu, este supus la peste 18.536 de degustări pe sezon. Mai mult decât atât, Ferrero are proceduri pentru managementul temperaturii optime până în momentul cumpărării de la punctul de vânzare, pentru a garanta mereu un gust care respectă standardele companiei.

Materiile prime sunt supuse unor testări aprofundate constante, de la momentul recoltării și ulterior, printr-o serie de procese ce implică verificări și analize regulate ale gustului și ale texturii, inspecții ale furnizorilor și proceduri de siguranță a alimentelor, pentru a asigura controlul absolut asupra materiilor prime.

Toate acestea, alături de decizia de a păstra specialitățile de ciocolată pe rafturi mai puțin timp decât competitorii săi, garantează prospețimea și calitatea la cele mai înalte standarde, fără compromisuri.

De la începuturile în orașul italian Alba, brandurile Ferrero au respectat mereu balanța între importanța inovației și cele mai înalte standarde de calitate. Astfel, Ferrero dedică multă atenție și grijă pentru a răspunde cererii consumatorilor. Mulțumită acestor alegeri, branduri ca Raffaello, Ferrero Rocher, Mon Cheri, Nutella, Kinder sau Tic Tac au devenit astăzi unele dintre cele mai cunoscute și apreciate de consumatori din întreaga lume.