In cel de-al doilea an de criza, piata din Romania este considerata ca fiind una cu potential pentru cei de la Armani de pilda. Dupa 18 luni de negocieri, aflam ca in toamna pe Calea Victorie va aparea primul magazin Emporio Armani, in regim de franciza. 

Exista un set de criterii extrem de stricte incepand de la regimul de inaltime al locatiei, pana la accesabilitate sau numarul de trepte dintre etaje”, spune managerul  Daniel Rosner.

In final, s-au hotarat asupra unui spatiu de 500 de metri patrati. In privinta chiriei, lucrurile raman secrete. 

Un alt mare brand, Gianfranco Ferre a patruns deja aici in urma cu o luna. In plus se pare ca in primavara anului viitor vom putea admira si colectiile de la Gucci si Burberry.

Lasam luxul si aflam ca si faimosul brand H&M va ajunge in primavara lui 2011 intr-un centru comercial din nordul Capitalei.

Din momentul in care Romania a fost parte din UE din 2007 s-a acordat o foarte mare atentie pietei romanesti si, desi este un moment delicat international, iata ca ei au confirmat”, a explicat Loredana Croicia, directorul de vanzari al centrului comercial.

Si totusi de ce aleg aceste branduri tara noastra? “Foarte multe spatii comerciale s-au eliberat in ultimul an pe fondul falimentului unor retaileri. Mai mult, retailerii cauta acum sa se extinda in tarile in curs de dezvoltare. Plus ca si chiriile au scazut in ultimii doi ani”, sustine Iuiana Roibu, editor la Ziarul Financiar.

Concret, pe Calea Victoriei de pilda, chiriile au scazut de la 300 de euro pe metrul patrat la 60, iar in malluri au ajuns deja la 20 euro.