"A zecea ediţie Black Friday, cel mai aşteptat eveniment de shopping al anului, va avea loc la eMAG pe 13 noiembrie. Interesul pentru cel mai aşteptat eveniment de cumpărături al anului a crescut de la an la an. Încă de la prima ediţie, Black Friday a atras clienţi noi care comandă online pentru prima oară datorită preţurilor bune şi gamei variate de produse accesibile de oriunde. Anul trecut, 90% dintre români auziseră despre Black Friday, iar mai mult de 53% dintre aceştia îşi propuseseră să cumpere cel puţin un produs la ofertă, potrivit Kantar România", a anunțat retailerul, într-un comunicat.

Anul trecut, retailerul a înregistrat, de "Black Friday", comenzi în valoare de peste 499 de milioane de lei şi mai mult de 10,8 milioane de vizite online. Reprezentanţii companiei estimau, înaintea demarării campaniei, vânzări de peste 500 de milioane de lei, numărul produselor aflate în promoţie fiind de 3,5 milioane.

Companie românească fondată în anul 2001, eMAG a devenit un lider în retailul online în România, având prezenţe în Bulgaria, Ungaria şi Polonia. Prin intermediul platformei Marketplace, eMAG aduce valoare celor peste 27.000 de selleri din toate cele patru ţări în care activează.

În 2018, veniturile grupului eMAG au crescut cu 17,5%, până la 4,77 miliarde de lei, comparativ cu datele din anul precedent.