La sfarsitul anului trecut, actionarii REWE au decis ca activitatea grupului sa se concentreze in viitor pe dezvoltarea business-ului de discount.

Astfel, pentru anul 2016, planurile pentru Penny Market in Romania vizeaza continuarea extinderii retelei, pana la 200 de magazine in total si modernizarea altor 50 de magazine existente, incepand cu toate unitatile din Bucuresti si Oradea.

Noul design, care va fi implementat in toate magazinele din retea pana la sfarsitul anului 2018, presupune, pe langa o varietatate mare de produse, si solutii „ready to eat”, specialitati de panificatie si patiserie, produse internationale, produse disponibile la vrac si o zona elegant delimitata si mai bine organizata de produse de non-food.

Din zona produselor disponibile la vrac, clientii Penny Market vor putea achizitiona dulciuri si snacks-uri, produse congelate – legume si peste, hrana pentru animale de companie, dar si patru sortimente de vin.

“In prezent, grupul nostru cu o echipa locala de 3.549 de angajati, merge in continuare pe drumul cresterii profitabile si sustenabile in Romania. Focusul nostru este pe de o parte identificarea oportunitatilor oferite de expansiunea organica, si pe cealalta parte, optimizarea si dezvoltarea continua a retelelor de distributie”, a declarat Daniel Gross, managing director REWE Romania.

Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE si unul dintre cei mai activi retaileri din Romania, primul magazin deschis pe piata locala avand loc in anul 2005. Alaturi de cele 175 de magazine Penny Market, grupul REWE mai opereaza in Romania 8 magazine XXL Mega Discount.