IKEA anunță încă un an cu rezultate record în România. Românii au cheltuit 587 mil. lei în magazin și au mâncat 6 mil. de chifteluțe suedeze și 532 km de hot-dog

IKEA
IKEA România anunță o creștere cu 14% a vânzărilor în anul fiscal 2017, marcând un nou an cu rezultate financiare record pe piața locală.
Potrivit unui comunicat al retailerului sudez, IKEA România a avut vânzări de în valoare de 586.594.326 lei, fără TVA, în creștere cu 14% față de anul anterior.
În intervalul 1 septembrie 2016 – 31 august 2017, peste 3,3 milioane de oameni au vizitat magazinul IKEA din România și peste 7,5 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul www.IKEA.ro.
„Suntem mândri de creșterea excelentă din România, care ne-a adus pe locul 5 în topul țărilor cu cea mai rapidă creștere din lumea IKEA în anul acesta financiar. Anul acesta am făcut un pas important către deschiderea celui de-al doilea magazin IKEA din București – prin obținerea autorizației de construire – și am crescut capacitatea de depozitare cu 30%, cu scopul a îmbunătăți disponibilitatea produselor pentru comenzile online. Mai mult, deschiderea IKEA Pallady înseamnă și noi locuri de muncă și oportunități de creștere pentru toți angajații actuali”, a declarat Stefan Vanoverbeke, Country Retail Manager IKEA SEE.
Din cele 18,3 milioane de produse vândute, 23% au fost produse de mobilier și 77% decorațiuni și accesorii. Totodată, 127.262 de comenzi online au ajuns în casele românilor, cele mai multe din București, Cluj, Timiș, Iași și Constanța. Serviciul de comenzi online a avut o creștere de 35,1% comparativ cu anul financiar 2016
Românii iubesc IKEA FOOD, așa că departamentul format din Restaurantul IKEA, Magazinul de delicatese suedeze și Bistro IKEA a ajuns la o creștere a vânzărilor cu 9,9% față de anul anterior. Din totalul rezultatelor de vânzări înregistrate de IKEA România, vânzările IKEA FOOD reprezintă 6,1%. Cele mai bine vândute produse au fost bomboanele pick&mix (8,8 milioane de bucăți), chifteluțele suedeze (5,8 milioane) și hot dog (2,9 milioane).
În anul financiar 2017, magazinul IKEA din București a avut 670 de angajați în total, cu 15% mai mult față de anul financiar anterior.
IKEA România, în cifre:
• Totalul de vânzări IKEA România (fără TVA): 586.594.326 lei
• Numărul de vizitatori în magazin: 3.323.181
• Numărul de angajați la 31 august 2017: 670
• Cea mai vândută familie de mobilier: Familia BESTÅ mobilier pentru camera de zi, cu 93.851 de bucăți vândute
• Cea mai vândută familie de accesorii: Familia OFTAST de farfurii, cu 903.353 de bucăți vândute
• Vânzările IKEA FOOD: 2.034.159 lei
• Numărul de hot-dog vânduți: 2.951.102 bucăți
• Kilometri de hot-dog vânduți: 532 km
• Numărul de chifteluțe vândute la restaurantul IKEA: 5.907.313 bucăți
• 75% din energia consumată provine din surse regenerabile
• Procent reciclat din totalul deșeurilor generate: 82%
• Carton și hârtie reciclate: 1.258 tone; metal reciclat: 11 tone; textile reciclate: 24 de tone; deșeuri de echipamente electrice și electronice (inclusiv bateriile și becurile uzate): 24 tone; deșeuri organice de la restaurant și ulei comestibil reciclate: 8 tone.
• Mobilier colectat prin programul de reciclare și refolosire: aproximativ 1.000 de piese de mobilier vechi.
• Energie consumată: 3.940 MWh
• Gaz consumat: 1.298 MWh
Pe acelasi subiect:
Prima pagina pe scurt:
Orientul Mijlociu şi Golful Arabiei, în preferințele românilor pentru vacanțe. Căutările de bilete de avion pentru destinaţii exotice au crescut cu până la 400%
Liberalizarea prețurilor la energie. Ce pași trebuie să urmeze cei care vor să încheie un nou contract de electricitate pe piaţa liberă
Salariaţii din Capitală au rămas mai puțini după pandemie, dar câștigă mai mult față de 2019. Ce salarii primesc bucureștenii
