"Cautam pe cineva care sa preia cele sase magazine pe care le detinem in Romania, patru in Bucuresti si cate unul in Constanta si Cluj-Napoca", a aratat Le Blay, director in cadrul subsidiarei din Romania.

Scaderea cifrei de afaceri in 2011 este principalul motiv pentru care compania a decis sa se retraga din Romania.

Kiabi a investit circa 3 milioane de euro pentru cele sase magazine deschise in Romania, iar planurile companiei vizau dezvoltarea a 20 de unitati pe piata locala pana la sfarsitul anului 2014.

Retailerul are magazine in centrele comerciale Iris shopping Center, din cartierul Titan, Grand Arena Berceni, Militari Shopping Center si galeria Orhideea, toate din Bucuresti, precum si in complexul Tom din Constanta si Polus Center din Cluj.

Compania este specializata in vanzarea de imbracaminte, accesorii si incaltaminte, in unitati comerciale cu o suprafata de 1.000-2.000 de metri patrati si este unul dintre cei mai mari retaileri de imbracaminte din Franta.

Retailerul este detinut de familia franceza Mulliez, proprietara a hipermarketurilor Auchan, a retailerului de articole sportive Decathlon, precum si a lantului de magazine de bricolaj Leroy Merlin. Kiabi are la nivel global circa 300 de magazine proprii si in franciza, care genereaza afaceri de 1 miliard de euro.

Kiabi este cel de-al doilea nume international care anunta iesirea de pe piata locala in decurs de o saptamana. In urma cu doua zile, compania Atlantic Restaurant System, operatorul francizei Burger King in Romania, a anuntat ca va inchide saptamana aceasta ultimele doua restaurante pe care le mai avea pe piata locala, decizie care marcheaza iesirea de pe piata a lantului de fast food. Anterior, au fost inchise alte trei locatii, din Baneasa Shopping City, Plaza Romania si Bucuresti Mall.