Potrivit unui comunicat al companiei, noul restaurant este situat în Băneasa Shopping City, aripa Feeria, si va avea o echipă de 30 de angajați.

Compania anunță, totodată, că a luat toate măsurile de siguranță și igienă în pregătirea tuturor comenzilor: de la recipiente cu dezinfectant în toate punctele-cheie din restaurant, la echiparea angajaților cu măști și mănuși.

“Anul acesta a fost unul provocator pentru toată lumea, însă noi ne-am dorit să ne continuăm planul strategic, așa cum am promis. Astfel că, iată-ne deschizând cel de-al doilea restaurant în luna Septembrie și cel de-al cincilea din oraș. Acest lucru vine ca un rezultat al cererii mare de produse Burger King în piața din România și ne bucurăm totodată să vedem că numărul fanilor Burger King este în creștere. Așadar, continuăm să lucrăm la obiectivele noastre printre care și acela de a crea o rețea de restaurante care leagă cele mai importante zone ale Bucureștiului. De asemenea, ne-am bucurat că am găsit aici o nouă echipă, cu oameni dedicați, gata să servească fanii cu produsele Burger King”, a declarat Alan Laughlin, President of Burger King AmRest.

Servirea la masă respectă toate măsurile de distanțare socială impuse de autorități, mesele fiind dezinfectate după fiecare client. La fiecare casă de marcat sau la intrarea în restaurant, clienții se pot dezinfecta cu soluțiile disponibile în recipientele dedicate.

De asemenea, din luna septembrie, Burger King introduce în meniurile sale trei noi produse, în oferta limitată “Grill Grande Wrap”: Beef Grande Wrap, Chicken Grande Wrap și o surpriză pentru vegetarieni - varianta veggie Halloumi Grande Wrap. Prețurile noilor produse încep de la 14.90 lei și variază în funcție de dimensiune și format.

Într-un interviu acordat agenșiei News.ro, în iulie, Alan Laughlin, preşedinte Burger King CE – AmRest declara că va extinde lanțul de restautante fast-food Burger King și în alte orașe din România şi va face angajări, chiar dacă pandemia a dat peste cap planurile inițiale ale companiei.

AmRest Holdings, SE este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB. În România, AmRest operează Starbucks și lanțul de restaurante Burger King. Înființat în 1954, Burger King este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume.