Forest Stewardship Council (FSC) este o organizatie non-profit care stabileste standarde de buna practica pentru sectorul forestier, cu scopul de a promova exploatarile silvice responsabile fata de mediu si comunitatile locale.

Compania a anuntat ca procesul de inlocuire a produselor delistate se va intinde pe o perioada de maximum 3 luni, astfel incat romanii sa regaseasca in scurt timp sortimentatia diversificata cu care s-au obisnuit in magazinele Leroy Merlin.

Departamentele de tamplarie si materiale de constructii din cadrul Leroy Merlin Romania sunt deja in negocieri cu noi furnizori.

Doresc sa ii asigur pe toti partenerii nostri, de la angajati la colaboratori sau autoritati, de intreaga noastra integritate in ceea ce priveste activitatile noastre comerciale pe teritoriul fiecarei tari in care ne desfasuram activitatea si de asemenea, de respectarea cu strictete si fara echivoc a legilor ce guverneaza aici. Trebuie sa fim cu totii de acord, ca nu putem sa construim un viitor mai bun pentru noi si pentru copiii nostri fara respect reciproc in comunitate si fara respect fata de resursele naturale ale mediului inconjurator“ a declarat directorul general Leroy Merlin Romania, Frederic Lamy.

Din luna ianuarie a acestui an, retailerul de bricolaj Hornbach a renuntat la contractul cu firma austriaca Holzindustrie Schweighofer in ceea ce priveste comercializarea lemnului de constructii si a celui rindeluit, deoarece compania vrea ca furnizorii sai “sa respecte principiile silviculturii responsabile”.

In prezent, in Romania, functioneaza 15 magazine Leroy Merlin. In toamna anului trecut, compania anunta ca vrea sa deschida cinci magazine in Romania in urmatorii trei ani si ca va urma sa angajeze 200 de oameni in 2017.

Leroy Merlin isi disputa piata romaneasca de distributie a materialelor de constructii si bricolaj cu trei companii autohtone (Dedeman, Arabesque si Ambient), plus alte patru multinationale (Praktiker, Kingfisher (a cumparat Bricostore), Leroy Merlin (a cumparat bauMax) si Mr. Bricolage, Hornbach.

In 2015, jucatorii din piata romaneasca a bricolajului au inregistrat cresteri ale vanzarilor cuprinse intre 5% si 30%. Piata locala de bricolaj este estimata la 2-3 miliarde de euro anual.