"Lansarea Gusturi Romanesti este o continuare fireasca a angajamentului pe care ni l-am asumat in direcția dezvoltarii segmentului de produse traditionale, in special a marcii Gusturi Romanesti (marca proprie - n.r.). (...) In plus, prin acesta deschidere ne indeplinim planul pe care ni l-am propus prin preluarea retelei Angst, de a oferi in continuare clientilor un loc unde vor regasi produse romanesti de calitate", a declarat Xavier Piesvaux, director general al Mega Image. 

Noul magazin este amplasat pe Bulevardul Ion Mihalache, in una din fostele locatii Angst, si are o suprafata de vanzare de 134 mp.

Magazinul include o selectie de 380 de produse din peste 10 categorii diverse precum: fructe si legume, lactate si branzeturi, delicatese, congelate, carne proaspata, panificatie, produse culinare, dulciuri, produse pentru mic dejun, bauturi si artizanat. 

"Sortimentatia din magazin va respecta si sezonalitatea locala a produselor. In aceasta perioada, spre exemplu, veti regasi in magazin numai legumele romanesti de sezon, urmand ca din mai - iunie sa se extinda sortimentatia cu mai multe fructe si legume", a spus Adrian Nicolaescu, director Marketing, Mega Image. 

Potrivit unor date publicate anterior, in 2013, vanzarile de produse sub marca privata ale Mega Image au reprezentat 23% din veniturile totale ale retailerului, respectiv 538 milioane lei (121,8 milioane euro). Marcile private comercializate de Mega Image sunt 365, Gusturi Romanesti si Delhaize. 

Mega Image intentioneaza sa deschida inca doua magazine Gusturi Romanesti in Bucuresti, pe strada D.I. Mendeleev si la Piata Domenii, tot in locul fostelor magazine Angst. 

Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea ce cuprinde in prezent 412 magazine in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Targoviste si alte orase din tara, sub marcile Mega Image (201), Shop&Go (209), AB COOL FOOD (1), Mega Drive (1). Retailerul face parte din grupul belgian Delhaize Group.