Potrivit studiului, sumele pe care le aloca romanii pentru achizitia de produse in Black Friday s-au majorat in ultimii ani, ca urmare a cresterii nivelului de trai.

Astfel, 26% dintre respondenti spun ca vor aloca anul acesta peste 1.000 de lei pentru achizitia de produse in Black Friday, iar ponderea celor care si-au bugetat cumparaturi de peste 1.000 de lei de Black Friday este si mai mare in mediul urban, ajungand la 28%.

Observam ca romanii incep sa cumpere produse cu o valoare mai mare, pe fondul cresterii nivelului de trai si a puterii de cumparare. Iar de Black Friday nu vor face exceptie, cu atat mai mult cu cat, cu aceasta ocazie, pot achizitiona produsele pe care si le doresc, la cele mai mici preturi”, spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG.

Aproape 35% dintre romani vor aloca anul acesta de Black Friday cel mult 500 de lei, iar 20% intentioneaza sa cheltuiasca intre 500 si 1.000 de lei. Barbatii sunt dispusi sa aloce sumele cele mai mari, 30% dintre acestia intentionand sa cumpere produse a caror valoare cumulata depaseste 1.000 de lei. La polul opus, doar 20% dintre femei sunt dispuse sa cheltuiasca peste 1.000 de lei de Black Friday, 45% dintre femei optand pentru cumparaturi cu o valoare de sub 500 de lei.

Sondajul a fost realizat pentru evoMAG in intervalul 14 octombrie-15 octombrie a.c., pe un esantion de 2.446 de persoane.

Anul acesta, reducerile evoMAG de Black Friday vor fi active timp de trei zile, in perioada 18 noiembrie - 20 noiembrie.

Cele mai importante reduceri din an vin la pachet cu cea mai mica perioada de livrare. Astfel, 50% dintre comenzile plasate de Black Friday pe evoMAG vor fi livrate in 48 de ore, urmand ca restul produselor sa ajunga la clienti in cel mult 4 zile.

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comert electronic din Romania. Magazinul online comercializeaza peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de ingrijire personala, sport & fitness si produse destinate nou-nascutilor. evoMAG a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 18,5 milioane de euro, iar magazinul online este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane.