Cu acest nou restaurant, Better Brands ajunge la o investiţie de aproximativ jumătate de milion de euro în conceptul Subway.

Planurile companiei prevăd şi alte deschideri pe termen mediu, dar şi continuarea de investiţii pe segmentul de livrări la birou sau domiciliu şi catering.

Suntem în negocieri cu multe locaţii, se pot întâmpla una-două deschideri până la sfârşitul anului. Ţintim toate oraşele cu peste 50.000 de locuitori, după care ne vom extinde şi în oraşele mai mici”, a declarat John Marino, director general Better Brands şi preşedintele board-ului National Subway FAF în România, potrivit News.ro.

El spune că oraşele luate în calcul pentru noile restaurante sunt Bucureşti, Cluj, iaşi, Timişoara.

Extinderea noastră este întotdeauna organică. Suntem în negocieri în foarte multe locaţii”, adaugă el.

Din momentul în care este aleasă locaţia şi se finalizează negocierile, un restaurant este deschis în 45-60 de zile, precizează Marino.

Oficialul menţionează că societatea va intra ”în locurile în care are sens din punct de vedere economic şi demografic”.

O unitate Subway, în România, generează venituri de 1-2 milioane lei pe an.

John Marino spune că 2017 este ”un an excepţional pentru Subway Romania”, însă fără a preciza o cifră de afaceri preconizată până la sfârşitul anului.

De exemplu, în cinci ani de zile, numărul de clienţi a crescut cu aproape 100% la nivelul unităţii Subway Pipera, cel de-al treilea restaurant deschis de retailerul american în România, la intrarea pe piaţă”, spune John Marino.

Subway este cel mai mare lanţ de restaurante american la nivel mondial ca număr de unităţi, cu peste 44.000 de locaţii în 108 ţări.

În România, Subway a intrat pe piaţă în 2012, iar în prezent reţeaua a ajuns la peste 37 de unităţi, dintre care 16 în Capitală.