Anul fiscal al H&M este decalat cu o luna fata de anul calendaristic, astfel ca perioada analizata pentru raportarea rezultatelor prezentate joi este 1 decembrie 2011 - 31 august 2012, potrivit Mediafax.

In perioada corespunzatoare a anului fiscal anterior, H&M a inregistrat in Romania vanzari de 193 milioane coroane suedeze.

Astfel, cresterea afacerilor companiei pe piata romaneasca se cifreaza la 128%. In moneda locala, avansul inregistrat a fost de 144%.

La nivel de grup, H&M a avut vanzari de 103 miliarde coroane (12 miliarde euro) in primele noua luni ale anului fiscal, in urcare cu 11% de la 92,6 miliarde coroane.

Profitul companiei a crescut cu 10% in perioada analizata, de la 10,4 miliarde coroane la 11,58 miliarde coroane suedeze (1,3 miliarde euro).

In timestrul al treilea al anului fiscal, respectiv perioada iunie-august, H&M a avut vanzari de 152 milioane coroane suedeze in Romania (17,8 milioane euro), in urcare cu 69% fata de nivelul din aceeasi perioada a anului trecut. Compania a deschis un magazin in trimestrul al treilea.

Compania are peste 2.600 de magazine in 46 de tari, cu 181 mai multe decat anul trecut.