"Supeco este un nou format de magazin care isi propune sa ofere consumatorilor preturi mici, cu focus pe categoria de produse proaspete si de larg consum, avand o suprafata de vanzare cuprinsa intre 1.500 si 2.000 metri patrati", se arata in anuntul de angajare citat de Mediafax.
 
Conceptul a fost lansat anul trecut in Spania, Carrefour operand patru astfel de magazine, care comercializeaza produse atat en gros, cat si cu amanuntul.
 
Carrefour Romania detine o retea de 166 magazine dintre care 25 hipermarket-uri Carrefour, 79 supermarket-uri Market, 61 magazine de proximitate Express si un magazin online. Vanzarile companiei au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, inregistrand o crestere cu 2% fata de 2012.
 
In 2008, ultimul an de boom al economiei romanesti, Carrefour Romania inregistra o crestere cu 37% a vanzarilor, la 1 miliard de euro, de la 728 milioane euro in 2007. Ulterior, compania a avut doi de scaderi, cu un minim de 930 milioane euro in 2010, dupa care vanzarile au revenit pe crestere usoara, pana la 955 milioane euro in 2011 si 986 milioane euro in 2012, potrivit datelor prezentate anterior de retailer. Vanzarile sunt raportate fara TVA.
 
Retailerul este parte a grupului francez Carrefour, care detine peste 9.900 de magazine in 33 de tari.