1. Ai parte de diversitate

Librăriile nu se pot aproviziona întotdeauna cu ceea ce cauți, deoarece colaborează cu puțini furnizori. Totuși, internetul îți pune la dispoziție o gamă variată de oferte. Pe lângă pixuri, creioane și alte instrumente de scris, într-un magazin online de birotică și papetărie există și multe produse pentru organizare. 

Spre exemplu, poți cumpăra un set de dosare pentru a arhiva datele companiei. Acestea te ajută să păstrezi informațiile confidențiale despre clienți sau angajați într-o ordine logică și să devii mai productiv. 

Un alt produs pe care îl poți achiziționa dintr-o papetarie online este hârtia A4. Aceasta este disponibilă în seturi de câte 500 sau 1,000 de coli și te poate ajuta să printezi documente, formulare sau copii xerox. O poți utiliza și pentru a crea anunțuri, fișe de lucru sau mesaje oficiale.

2. Produsele au prețuri accesibile

Probabil te gândești la faptul că prețul reflectă întotdeauna calitatea, însă acest lucru nu este neapărat adevărat. Magazinele de pe internet au costuri de întreținere mici, astfel că pot vinde într-un mod avantajos pentru client.

În plus, atunci când comanzi de la o papetărie online, în fișa de prezentare găsești toate informațiile de care ai nevoie despre produsul selectat. Astfel, știi exact dacă acesta corespunde nevoilor tale sau nu. În cazul în care ai nelămuriri sau vrei să soliciți informații suplimentare, poți apela numărul de telefon afișat pe site și un consultant îți va răspunde în cel mai scurt timp.

3. Cumpărăturile online sunt avantajoase

La orice comandă de peste 199 de lei, ai parte de livrare gratuită direct la ușa biroului. Pe lângă asta, dacă achiziționezi dulapuri sau vestiare metalice, le primești adesea în stare complet asamblată. 

În cazul în care decizi să cumperi consumabile de la o papetărie online în mod constant, beneficiezi de reduceri, bonusuri, vouchere, puncte de loialitate sau oferte cadou, care nu sunt valabile în magazinele fizice. Achizițiile pot fi efectuate atât prin intermediul unui card, cât și prin numerar sau printr-un ordin de plată..

Ce produse poți să cumperi pentru birou?

Printre cele mai utile produse se află notițele autoadezive. Acestea sunt necesare pentru a planifica întâlniri de afaceri, interviuri, apeluri telefonice și ședințe de grup. Se pot lipi oriunde, iar mesajul scris rămâne la vedere în orice moment. Culorile diferite te pot ajuta să te organizezi la locul de muncă, fiind mai ușor să prioritizezi sarcinile de lucru pentru tine sau pentru ceilalți angajați. 

De la o papetărie online poți achiziționa și plicuri din hârtie. Acestea au rolul de a te ajuta să expediezi documentele și se aleg în funcție de material, formă și sistem de închidere. Alte produse recomandate sunt agendele și caietele pentru birou. Indiferent de nevoile firmei tale, în mod sigur poți găsi ceea ce ți se potrivește la un furnizor cu renume pe piață.